Golden Eagle Holistic Health lemmikloomatoit

Internetiaadressil www.goldeneaglepetfoods.ee  asuva ostukeskkonna Ostutingimused

1. Üldtingimused
1.1. Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi Klient) ja internetiaadressil www.goldeneaglepetfoods.ee  asuva ostukeskkonna (edaspidi E-pood) omaniku OÜ Katralex (edaspidi Müüja) vahel seoses E-poest toodete ostmisega.  Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid. 
1.2. Müüja andmed: Katralex OÜ, reg. nr. 14948346, asukoht Käopoja 14, Tallinn, 11311.
1.3 Katralex OÜ on õigustatud E-poe arengust tulenevalt ning E-poe parema ja turvalisema kasutamise huvides käesolevaid tingimusi ja hinnakirja muutma ning täiendama. Tingimuste ning hinnakirja muudatustest ja täiendustest teatatakse interneti lehekülje www.goldeneaglepetfoods.ee kaudu. Tingimuste ja hinnakirja muudatused ning täiendused jõustuvad vastava muudatuse või täienduse avaldamisest interneti leheküljel www.goldeneaglepetfooods.ee . Kui Te edastasite oma tellimuse enne tingimuste muudatuste jõustumist, kohaldatakse Teie ja E-poe vahel tekkinud õigussuhtele Teie poolt tellimuse edastamise ajal kehtinud tingimusi, v.a kui seaduses või käesolevates tingimustes on ette nähtud teisiti.


2. Hinnad
2.1. Kõik E-poes kuvatavad hinnad on märgitud toodete juurde, esitatud eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.
2.2. E-pood jätab endale õiguse korrigeerida hindu. Kui klient edastas oma tellimuse enne hinna muutumist, siis kehtib kliendile hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil.
2.3. Kauba kättetoimetamise tasu sõltub kättetoimetamise viisist, tellimuse suurusest ja kaalust. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

3. Tooted
3.1. Teave kauba kohta on esitatud E-poes vahetult kauba juures.
3.2. Juhul, kui Klient esitab tellimuse, kuid ilmneb, et antud toode laost puudub, ei ole E-poel võimalik antud tellimust täita. Sellisel juhul kontakteerub E-poe töötaja Kliendiga ja pakub välja asendustoote, võimaliku uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 14 päeva jooksul.

4. Ostu sooritamine
4.1. Tellija ostukorv luuakse hetkel kui klient klikib lingile „Telli toode”.
4.2. Ostukorvis olevate toodete kogust saab muuta, muutes kogust, kas siis koguse juurde lisamiseks või eemaldamiseks. Koguse muutmiseks vajuta vastavalt vajadusele linki „Muuda/eemalda”. Järgmiseks valige kauba kättetoimetamise viis ja täitke ära kontaktandmete väli, seejärel klikake linki „Esita tellimus”. Mille peale laekub tellimuskinnitus e-mailile.

5. Toodete eest tasumine
5.1 Toote eest saab tasuda tellimuse alusel. Peale raha laekumist saadetakse arve e-mailile. 
5.2. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
5.4. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
5.5. Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest. Kliendil on võimalik soovi korral valida endale raha tagastuse asemel samaväärne ja sama hinnaga asendustoode või nõustuda pikema tarneajaga.

6. Toodete kohaletoimetamine ja üleandmine
6.1. Kliendil on võimalik valida erinevate toote kohaletoimetamise viiside vahel. Tellimuse kättesaamise viisid on järgnevad:
a) Itella Smartpost pakiautomaat;
b) Omniva pakiautomaat;
c) tulen ise järele Käopoja 14, Tallinn (vajalik ette helistada tl 56474774);
d) kullerteenus.
6.2. Palun kontrollige tellimuse vormistamisel esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. E-pood ja kullerfirma ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Teie poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
6.3. Juhul, kui Klient on tellimuse  vormistanud nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 15.00 kuni esmaspäeval kella 09.00-ni) või riigipühal, hakkab 2-4 tööpäeva tähtaeg kulgema nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 09.00.
6.4. Juhul, kui  toode ei jõua Kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, on Klient kohustatud sellest E-poodi teavitama,  saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile: info@goldeneaglepetfoods.ee . 

7. Taganemisõigus
7.1. Kliendil on õigus E-poest ostetud kaup tagastada ehk veebikeskkonna vahendusel sõlmitud lepingust taganeda, saates vastavasisulise e-kirja e-posti aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest: info@goldeneaglepetfoods.ee . E-kirjas tuleb muuhulgas märkida ümber vahetatava või tagastatava tellimuse number ning sooviavaldus: kas soovitakse toote vahetust või rahatagastust. Kauba tagastamisel kannab klient tagastamisega seotud kulud, mis on maksimaalselt 10 eur + 5% ostetud kauba maksumusest, välja arvatud juhtudel, kui üleantud toode ei vastanud tellitule. Kaup tuleb tagastada Katralex OÜ ametlikule aadressile või meie poolt eelnevalt kokkulepitud ja saadetud kullerile. 
7.2. Eritellimusega (E-poes märgistatud tooted Tellimisega tarne 1-2 nädalat) ostetud kauba tagastamisel peab ostja tasuma eritellimuse transpordi hinna, milleks on 48 eurot.
7.3. Kliendi poolt E-poodi tagastatud kaup peab olema kasutamata (pakend ei tohi olla avatud).
7.4. Kui kliendi tellitud kaup ei vasta tarnitule või e-poes eksponeeritule, vahetatakse kaup ringi õige toote vastu või võimaldatakse kliendil vahetada tellitud toode uue samaväärse toote vastu.
7.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Teie poolt näidatud pangakontole hiljemalt 14 päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi kohta teate saamisest.
7.6. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
7.7. Toode on võimalik ümber vahetada või tagastada pakiautomaadi või kulleri kaudu. 
7.8. Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud Itella Smartpost või Omniva pakiautomaat, saab toote ümber vahetada või tagastada Itella Smartpost või Omniva pakiautomaadi vahendusel.  
7.9. Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud kuller, saab toote ümber vahetada või tagastada ka pakiautomaadi vahendusel. 
7.10. Müüjal on õigus tagastatava toote transpordikulu kuni 10 EUR ulatuses kliendilt küsida ning selles mahus tagastatavast summast maha võtta.
7.11. Müüja tagastab Kliendile ostusumma 14 päeva jooksul arvates toote õigeaegsest saabumisest E-poodi. Tagastus toimub samale arvelduskontole, millelt Klient tegi tagastatava tellimuse makse. 
7.12. E-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Klient on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
7.13. Kui Klient on sõnaselgelt valinud E-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea E-pood tarbijale tagastama kulu,
mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
7.14. Ostusumma tagastuse korral, ei hüvita Müüja Kliendile asjaomase ostuga seotud kulleriteenuse kulu.
7.15. Ümbervahetatav või tagastatav toode ei või olla avatud või kahjustunud pakendiga, toode peab olema originaalpakendis ja toote küljes peavad olema kõik originaaletiketid.
7.16. E-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

8. Pretensioonide esitamise kord
8.1. E-pood vastutab Kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba kauba üleandmise hetkel. Kliendil on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@goldeneaglepetfoods.ee .
8.2. E-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale. Kui E-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest E-pood vastutab, parandab või asendab E-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab E-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud. E-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
8.3. Müüja ei vastuta tellitud toodete mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest, samuti kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida Müüja ei saanud mõjutada ja/või mis on tingitud temast mitteolenevast vääramatust jõust (force majeure).

9. Vastutus
9.1. Müüja ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate kasutustingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
9.2. Müüja vastutab toote müügihinna ulatuses.
9.3. Klient kohustub kasutama E-poe teenust üksnes seaduse ja heade tavadega kooskõlas olevatel eesmärkidel.

10. Privaatsus ja andmete turvalisus
Katralex OÜ ei levita Ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele v.a transporditeenuse osutamiseks vajalik info.
Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist www.goldeneaglepetfoods.ee andmebaasist.
Katralex OÜ on huvitatud kõikide küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest Ostjatega.
Probleemide ilmnemisel palume koheselt võtta meiega ühendust telefonil +372 56474774 või info@goldeneaglepetfoods.ee . 
Kliendil on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.

11. Vaidluste lahendamine
Kliendi ja Müüja vahel seoses e-poe vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse. Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest. Käesolevates tingimustes eraldi lahendamata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.